söndag 12 september 2010

Nya skor


Jaa då är det snart dags att stoppa undan favoritskorna.Från Docksta som har många fina. www.dockstasko.com Har nu spanat in ett par stickade UGGs. Nu har jag ingen butik i närheten som säljer dem och kan inte se dem i verkligheten, men ni som gjort det får gärna berätta vad ni tycker om dem. Kvalitet, storlek, och annat intressant.


Duvhöken (tror jag det var) - äldsta dotter kom in och sa att det satt en stor uggla utanför hönsen så hon ville inte ens gå ut eftersom det var en JÄTTEFÅGEL - har tagit vår fina blå brahma. :( Senare på eftermiddagen var den här igen, så nu får vi hoppas att höns och kaninerna överlever nästa attack).


När du är här inne och kikar, klicka på KOMMENTARER direkt under mitt inlägg och skriv en rad vet jag. Det är OK att vara anonym. Vill du vara anonym för andra - skriv något som kännetecknar dig det gör andra, då vet jag vem du är. : )


Spikmattan får en chans till för imorgon ska det jobbas, ha det bra


/J

2 kommentarer:

  1. Dags att ta fram snökängorna :) bra jobbat med gården!

    Mikael

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kök du har själv.
    Vår kökstapet heter:
    Dekormaison kollektion: Spirit nr 2020
    Kram Anette

    SvaraRadera