söndag 17 oktober 2010

Bää!

Hej på er! Vilken fart det har varit här (på bloggen) under helgen. Vi har varit bortresta och jag har vilat mig i från datorn sen i går förmiddag, känns som det är längre sedan. Vi har hämtat hem 10 får, från en gård i Östersund med en sagolik utsikt. Gröna hagar, blått vatten och vita fjäll. De hade en sikt på 15 mil. Coooolt!

Stannade till på en strutsfarm under utveckling - roligt. Äldsta killen har tjatat på struts länge och skulle absolut ha ett strutsägg med sig hem som han skulle kläcka fram. Nu fanns det inga ägg idag....

Nu är jag vansinnigt trött så jag får uppdaterar er mer imorgon. Nu är det bara några dagar kvar på tävlingen - så ta chansen nu!

God natt! (Jäsp)

/J

1 kommentar:

  1. Vad kul med massa får!!
    Jag och lille H kommer hem igen, då skall vi komma ut!!
    kram kram

    SvaraRadera