torsdag 7 oktober 2010

Jaaaa!


Jag utlovade ju en liten tävling när jag nått mina första 500 enligt räkneverket på sidan. Och nu är det dags!
Det blir ett litet korthjärta från Krasilnikoff. Perfekt för dina bilder, julkort, i barnrummet, kom-ihåg-lappar ja du kommer säkert på din alldeles egna användning. Så här går det till. Du länkar till min sida och lämnar en kommentar - varje kommentar är en lott. Har du ingen blogg, maila mig också så att jag  vet vem du är, om du inte vill lämna det i kommentarfältet. Adressen finns i vänster spalt. Tävlingen pågår tom 20/10.

Ha det bra!

/J

Jag svarar på en kommentar här: Jaa, jag finns på facebook - Lockeby Gård, där kan ni bli kompis med mig eller välja att "följa mig" i högra spalten.

4 kommentarer:

  1. Hej! Har du någon sida på Facebook? Där kan man snabbt tipsa sina vänner :)

    SvaraRadera
  2. Tittar in på hemsidan lite då och då måste säga att du gör ett fantastisk jobb,du äräven jätte duktig på att skriva i din bloggoch berätta all runt om kring dej och din familj samt hur din verksamhet löper på kram EWA

    SvaraRadera
  3. Tjohej!
    Jag vill vara med i tävlingen!!
    kram kram M i Stockholm

    SvaraRadera
  4. Men oj, det hjärtat VILL JAG VINNA ;)
    Hoppas det räcker med att lämna den här kommentaren för jag vet inte hur man gör när man ska länka??!!
    Ha en fin helg!
    Kram Eva
    Ps.
    Tack för tipset med kottarna. Ska ut i skogen idag och då kan ju några få följa med hem:)

    SvaraRadera