fredag 15 oktober 2010

Rena rama julafton!

Helg igen! Vad skönt. Veckan sprang iväg. Men det är väl så att dagarna bara heter olika - det är jobb varje dag i alla fall. : ) Men det känns ju bättre med helg rent psykiskt. : )
Har precis börjat packa upp lite till den blivande butiken. Först upp kom dessa fina hjärtan att dekorera tex ljusen. Eller till extra fina paketinslagningar. Middagsbjudningen - bordsplacering.
Bara några dagar kvar på tävlingen. För att vara med måste ni kommentera och lämna "adress" så att jag kan kontakta er.

Ha en skön kväll!

/J

3 kommentarer:

  1. SUperfint hjärta!!
    KRam kram Marie

    SvaraRadera
  2. Kul att se ett annan typ av hjärta, snyggt med den där tjocka ringen runt!!!!
    Hoppas du har en mysig lördagkväll!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jessica Källström17 oktober 2010 kl. 20:24

    Hej Jessica
    Vilken fin blogg du har och vad roligt med din butik! Känns så synd att jag inte kan besöka den lika lätt som jag kunnat för ett tag sedan! Jag är gärna med i din tävling för hjärtat var verkligen fint och skulle passa in mycket bra i vårt eget renoveringsobjekt vi köpt! Ha det gott
    Kram Jessica Källström (Wackerberg)
    Här är min mail: jessica.w@telia.com

    SvaraRadera