tisdag 18 januari 2011

Magiska älvor


Nu så här efter helgerna ska det väl bli nån ordning på "torpet". Det är bra att gå ut och lova att det kommer en bild under dagen för då måste man verkligen ta sig tid att göra det. :) I dag fick jag hem dessa underbara älvor. De har eget namn, är numrerade och levereras i en fin påse och plåtlåda. Varje figur har en lite historia om sig själv. Älvan av jord eller någon växt osv. Dekorera med den inomhus nu och sätt ut den i din trädgård till våren. Superfint! Jag bara längtar att få sätta ut några själv.

De finns i många utföranden.
Här är några av dem.

Fina. Så fina.

Annars skruvas och spikas det här. Dags att ta en etapp till i butiken. Inspirationen är på topp. Det är sååå kul. Jag längtar att få packa upp mer vårnytt.

Mer hinner jag inte med ikväll, men det finns en chans att det blir ett inlägg imorgon med :)då jag har fotat massor idag, varor och annat.

Ha en skön kväll!
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar