onsdag 22 juni 2011

Sockersött!

Åhh nu fungerar det! Äntligen! Vad jag bråkat med att lägga in bilder idag! Men nu är den här. En alldeles underbart gullig rosa gammaldags trampbil. Passar barn mellan 3-5. Oj vad jag vill ha en sån om jag blev liten igen. Den finns i flera häftiga varianter som polisbil tex - lika gammaldags då ; ).

När jag var liten var jag mycket med min mormor som hade en volvo PV. Jag tycker de är så coola, jag har inte sett några på väldigt länge och nu helt plötsligt så bara vimlar det av sånna. Häromdagen kom det en till butiken, en skåpbil. Så häftig! Snygg och väbevarad. Ja vi får väl nöja oss med att titta på de fina barnbilarna. Det finns även i gåbilvariant i flera färger........ och vi kan säga så här: .....tror ni att det gick att lägga in bilden : (

Ha en bra kväll!

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar